- Pompy ciepła w już istniejących budynkach - czy to ma sens?
- Budujący i remontujący coraz częściej wybierają zewnętrzne drzwi marki NITUS
- G-U: Pochwyt ze zintegrowanym czytnikiem ekey dLine
- Drużyna sponsorowana przez Aluron została Wicemistrzem Polski 2023/2024
- Okna PVC pod lupą: wszystko, co powinieneś wiedzieć, zanim je zamontujesz
Paweł Oszczyk szkolił laureatów „Mistrzostw Młodych Kucharzy 2016”
Laureaci drugiego miejsca w konkursie ,,Mistrzostwa Młodych Kucharzy 2016″ w dniach 13 – 19 lutego br. odbyli staż w stołecznej restauracji ,,La Rotisserie” pod okiem szefa kuchni Pawła Oszczyka. Organizatorem inicjatywy jest sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska, a partnerstwo strategiczne nad projektem objął ,,Żółty Przewodnik Gault&Millau Polska”.
Uczniowie z Zespołu Szkół Gastronomicznych w Gorzowie Wielkopolskim, Maciej Pisarek i Dariusz Serkis, którzy w październiku 2016 roku wywalczyli drugie miejsce w ,,Mistrzostwach Młodych Kucharzy”, zakończyli właśnie tygodniowy staż w restauracji ,,La Rotisserie” w ,,Mamaison Hotel Le Regina” w Warszawie. Laureaci konkursu organizowanego przez MAKRO mieli okazję trenować pod okiem ,,Szefa Roku” Żółtego Przewodnika Gault&Millau Polska 2016 i członka Rady programu ,,Szef dla Młodych Talentów”, Pawła Oszczyka.
Partnerem strategicznym ,,Mistrzostw Młodych Kucharzy 2016” był ,,Żółty Przewodnik Gault&Millau Polska”, a partnerem głównym firma Danone Waters, właściciel globalnej marki Badoit & Evian. Inicjatywę wspierała także firma Kenwood – producent sprzętów kuchennych oraz specjalizująca się w przygotowywaniu produktów z dziczyzny, grzybów i owoców leśnych, marka Provincja.
MAKRO kontynuuje swoją misję rozwijania młodych kucharzy poprzez program „Szef dla Młodych Talentów“, który obejmuje dwa główne zakresy działalności: program płatnych staży w MAKRO i cykl Mikserów Kulinarnych, których misją jest edukacja oraz umożliwienie spotkań młodzieży z najlepszymi polskimi szefami kuchni. Partnerem programu jest prestiżowy, międzynarodowy przewodnik po najlepszych restauracjach, hotelach i produktach w Polsce – ,,Żółty Przewodnik Gault&Millau Polska”.
MAKRO Cash & Carry (press box)